Nyitott pozícióink
BACK OFFICE munkatárs
Szeretsz szervezni és angolul is tudsz?
Hazai és nemzetközi nagyipari projektek kivitelezését, üzemek karbantartását és felújítását végző magyar tulajdonú cég
Budapest, X. kerületi székhelyére
BACK OFFICE
munkatársat keres,
KÜLFÖLDI MUNKÁK OPERATÍV SZERVEZÉSÉHEZ
FŐBB FELADATOK
- oktatások megszervezése fizikai állományú munkavállalók részére
- kiutazás adminisztratív támogatása (szállások szervezése, online regisztrációk, dolgozók értesítése)
- flotta támogatása
- munkavédelmi raktár karbantartása, digitális nyilvántartás vezetése
- munkavédelmi felszerelések, irodaszerek rendelése
- a társaság külföldi tevékenységéhez szükséges egyéb adminisztratív támogatás ellátása
ELVÁRÁSOK
- középszintű angol nyelvtudás szóban és írásban
- minimum középfokú releváns végzettség
- legalább 3 év adminisztratív szakmai tapasztalat
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, PPT), készség vállalatirányítási program kezelésének megtanulásához
- megbízhatóság, precizitás
- magabiztos, határozott kommunikációs készség, személyes és telefonos egyeztetések alkalmával is
- jó együttműködési, problémamegoldó és szervezőkészség, gyakorlatiasság
- kreativitás
ELŐNYT JELENT
- német nyelvtudás
- B kategóriás jogosítvány
- külföldi ügyintézési gyakorlat
- felsőfokú végzettség
AMIT KÍNÁLUNK
- kezdés tervezett időpontja: azonnal
- piacképes fizetés
- munkaeszközöket biztosítjuk: laptop, mobiltelefon
- lojalitási program
- megbízható és összetartó csapat
- cégünk az egészséges és biztonságos munkavégzés feltételeit biztosítja